big__5b87815846d52-hoteleinrichtung-hotel-zimmer-pmfurniture-hotel-mobel-1

Cum influențează designul succesul hotelului tău?

Un hotel care atrage noi clienți și îi face pe cei vechi să revină este acela ce a investit pe toate planurile, în special pe partea de design. Camerele de hotel întunecoase, mobila veche și aspectul dezolant nu se mai întâlnesc de ceva vreme, din fericire.

Acum clienții tăi caută experințe originale, confort, relaxare și mai mult sau mai puțin răsfăț. Un hotel nu reprezintă doar un simplu loc de înnoptat, ci un serviciu complet, cu diferite disponibilități. În această industrie competiția este destul de acerbă, iar principala cale ca să te diferențiezi este prin mobilierul HoReCa și prin design.

big__5a0183a1212c6-intercity-hotel-gastronomiemobel-gastronomieeinrichtung-2Fleming’s Express Hotel – Frankfurt, Germania

De ce punem atât de mult accent pe aspect? Pentru că este primul lucru pe care îl observă clienții. Inainte de a suna pentru a rezerva o cameră, caută imagini pe internet de la locație.
În plus sunt clienți care vin direct în hotel pentru a afla dacă sunt camere libere și cer să le fie prezentate camerele, pentru a se hotărî dacă rămân aici sau mai caută.

Îți vom prezenta câteva idei și referințe, pentru a vedea noile trenduri și cum poți să le oferi clienților tăi cea mai bună experiență posibilă, pornind de la design.

– Păstrează tematica locului vie, dacă acesta are una. De exemplu, dacă hotelul tău este situat lângă mare folosește culori deschise, naturale, poate chiar nuanțe marine, de albastru și verde. Designul trebuie să spună povestea locului, iar elementele tradiționale conturează conceptul. Bineînțeles, secretul este să se obțină un echilibru între aceste elemente tematice și restul detaliilor, pentru a nu fi deranjant.

big__5e1d8a47c7179-ibis-styles-niederlande-sessel-hotel-8Ibis Styles – Almere, Olanda

– Ultimele tendințe în materie de design hotelier prezintă linii simple și un design modern, chiar minimalist. Se păstrează culorile vii, puternice, însă și nuanțele neutre și naturale sunt favorite. Este de preferat mobilier elegant și modern, care se integrează cu ușurință în ambianță.

big__5b878159b06a1-hoteleinrichtung-hotel-zimmer-pmfurniture-hotel-mobel-4-768x432Hotel Bodenmaiser-Hof Bodenmais, Germania

Pentru paturi recomandăm headboard-urile tapițate, fiind acestea oferă confort și un aspect luxuriant, iar o cameră de hotel trebuie inspire acest lucru.

headboard-hotel-room-furnitureW Hotel designed by Studio Gaia. Photography by Mark Knight

– Dacă spațiul îți permite, amplasează scaune sau fotolii confortabile în cameră, lângă geam. Între scaune poți amplasa o măsuță de cafea, chic și practică în același timp.850_6145-HDR-Edit_fullres-740x493Hotel Silva – Timisoara, România

– Revenim la ideea de răsfăț și amintim de importanța balcoanelor și a mobilierului de balcon. Cu siguranță clienții tăi se vor bucura de un balcon doar al lor, de unde să poată admira priveliștea sau pur și simplu să se deconecteze. Amplasează piese de mobilier rezistente la raze UV și schimbări climatice, ce au un design aparte.

aria-scaun-terasa-740x493Zante Maris Suites, Grecia

– Lobby-ul este la fel de important ca și camerele de hotel. Fotoliile confortabile și canapelele sunt un must-have deoarece clienții tăi pot fi obosiți după călătorie și au nevoie să se relaxeze.
Hotelurile și lobby-urile devin mai interesante dacă se amplasează plante verzi și lumini calde, plăcute.

hotel-furniture-greenery-wall
Intercity Hotel, Wuppertal, Germania

– Nu neglijăm nici restaurantul hotelului, fiind la fel de important și el. Designul acestuia spune câteodată mai multe decât preparatele în sine, cântărind foarte mult în ochii clienților tăi.
Preferatele clienților sunt scaunele realizate din lemn masiv, cu tapițerie la alegere și mese de 4 persoane.

big__59550b7433a33-poza-coool-manyaHotel HUUS Gstaad – Elvetia

Ideal ar fi să fie un mix de elemente în trend, care să se potrivească unele cu celalalte. Mixul perfect îi face pe clienți să se simtă bine primiți și să se gândească la hotelul tău ca la o experiență memorabilă, la care să revină cu drag.

Lasă un răspuns