7 beneficii ale alegerii unui furnizor profesional HoReCa

  1. Cunoaște importanța aranjării spațiului

Nu toți designerii de interior țin cont de regulile specifice aranjării mobilierului într-un restaurant, de exemplu. Într-adevăr, este dificil să se ia în considerare toate detaliile, pornind de la structura clădirii, geamuri, tipul de servicii oferite și ergonomia spațiului.

De câte ori ați mers într-un restaurant și nu ați avut o distanță confortabilă între masa voastră și masa de lângă? Sau vi s-a întâmplat să stați la o masă care era prea apropiată de toaletă sau de bucătărie? Da, așa ne gândeam și noi…

Tocmai de aceea crearea unui plan de aranjare a meselor și scaunelor este crucială pentru succesul unui restaurant, cafenea sau hotel. Dacă clienții s-au simțit incomfortabil o dată, cu siguranță nu vor reveni în acel loc. Designerul trebuie să găsească soluția optimă, pentru a combina aspectul inedit cu funcționalitatea.

booth-seating-london-apostrophe01-1024x684

Booth Seating for Apostrophe Cafe, London

În poza de mai sus putem observa cum separeul este mult prea apropiat de masă. Indicat ar fi ca separeul să fie plasat la marginea mesei, dar nu mai aproape de aceasta. Distanța ideală dintre mese și separeu ar trebui să fie de minim 75 cm.

Full-resolution-71-1024x683

Grande Étoile, Dusseldorf

Acesta este un exemplu de organizare optimă a spațiului.

  1. Se încadrează în buget

Orice client știe care este bugetul său limită. Cum un designer de interior are experiență în acest domeniu, el va știi care sunt posibilitățile, ce să sugereze și cum să se muleze pe dorințele clientului. O modalitate smart de alocare a bugetului este setarea unei limite pentru orice serviciu sau produs.

Newspaper clipping of the word Budget pinned to a cork notice board. Budget applies to balance the economy debt by government and by individuals managing their home finances.

 

  1. Toate lucrurile de care ai nevoie sunt într-un singur loc

Baza unui proiect de succes constă în găsirea unei companii care poate să se ocupe de întreg interiorul, de la A la Z, respectând bugetul impus de client. De la concept și design la măsurători, planificare, conducerea proiectului, alegerea unor materiale profesionale, culori, mobilier și, bineînțeles, implementarea / execuția.

1

 

  1. Oferă idei unice și cele mai bune soluții pentru interiorul tău

Foarte rar se întâmplă să găsești locația perfectă și configurarea ideală a spațiului, care să îmbrace nevoile afacerii tale. Prin urmare, este rolul designerului să vină cu soluții optime, încât să intregreze toate echipamentele și să asigure cea mai bună amplasare a elementelor.

DESIGN-1024x485

Interior design project, made by P&M furniture

 

  1. Știe care sunt ultimele tendințe

În fiecare an trendurile se schimbă și, de asemenea, designul localului tău ar trebui să încorporeze noile tendințe. În ultimii 2 ani s-a conturat trendul unde regăsești colțuri de natură și mușchi verde natural. Am întâlnit acest trend atât în segmentul HoReCa, cât și în spațiile rezidențiale. Anul acesta am putut identifica alte trenduri: auriu și alamă, tapete, culori pastelate, patternuri pronunțațe și elemente vintage.

Un designer de interior trebuie să aducă idei unice și să combine ce își dorește clientul cu elementele în trend, ca să încadreze proiectul în preferințele publicului.

See-the-Top-Interior-Design-trends-for-2018-You-Need-To-Follow6

 

  1. Costuri scăzute și proiect orientat către calitate

Cea mai bună soluție ca să-ți duci proiectul la capăt cu brio este angajarea unui furnizor HoReCa profesional.

Datorită experienței noastre în domeniu și al departamentului nostru de achiziții, putem să îți oferim o ofertă detaliată pentru proiectul tău, fără surprize neplăcute.

Furnizorul HoReCa ia in calcul bugetul planificat și vine cu soluții pentru a îndeplini cerințele. Este un proces transparent, asupra căruia clientul are în totalitate control.

Acest punct se leagă de punctul 3. Dacă faci un contract cu o companie care îți poate asigura totul, vei fi câștigat. Nu va trebui să platești separat pentru fiecare serviciu, iar compania va știi să găsească soluții mai bune, având în vedere că ați început împreună de la 0.

În acest domeniu, calitatea produselor și munca depusă pentru implementarea designului este foarte importantă. Produsele personalizate și unice, care captează atenția și fac locația să strălucească conturează succesul locației tale.

cost-effective_orig

 

  1. Anii de experiență

Ultimul punct și posibil cel mai important este experiența în sectorul ospitalității. Aceasta își spune cuvântul, fiind elementul care înclină balanța către alegerea unei companii anume.

P&M Furniture are o experiență de 30 de ani în segmentul HoReCa, cu peste 30 de proiecte complete – design interior, mobilier și realizare. Cu fiecare an care trece ne dedicăm mai mult acestui tip de proiecte, am dezvoltat noi aptitudini și am combinat toate elementele pentru a obține cele mai bune rezultate.

 

Contact us! We design success!

Lasă un răspuns