Fricile consumatorilor

Realizarea designului interior pentru o locație HoReCa este un proces complex, ce are o multitudine de componente interconectate. Și problema pe care o poți întâlni cel mai des este aducerea ideilor la viață, punerea lor în practică. Provocarea principală este transpunerea brandului și ideile clientului într-o locație funcțională și estetic atractivă.

Este un proces care implică atât creativitate, cât și abilități tehnice, ce utilizează timp și bani ca resurse și care se bazează pe comunicarea eficientă dintre designer și client. Luând în considerare toate aceste aspecte, am trecut în revistă cele mai comune frici ale clienților, pe care le-am identificat în timpul celor 30 de ani de experiență și le-am grupat în trei categorii:

 

♦ 1. Frici legate de buget     

Designul interior este un proces ce include un număr mare de pași de urmat și când se trage linie totul poate părea scump, mai ales la prima vedere. De aceea, mulți clienți ezită să plătească pentru un design care să nu se potrivește viziunii sau nevoii lor.
La P&M ne asigurăm că fiecare client știe care sunt implicațiile și termenele limită. De asemenea, realizând designul împreună cu clientul, ne asigurăm că acesta este consultat de-a lungul procesului și că toate preferințele lui se regăsesc în orice componentă a designului.

În plus, toate costurile neașteptate care pot apărea în timpul proiectului sunt evitate din start. Întreaga echipă de design poate estima costurile de la bun început. Echipa noastră constă în profesioniști ce dețin cunoștințe tehnice în domeniul arhitecturii, ingineriei, designului interior și dezvoltării afacerii.

Al treilea aspect important este păstrarea balanței dintre un aspect estetic plăcut și bugetul alocat. Pentru a îmbunătăți designul unui proiect, designerii au tendința de a folosi piese de mobilier scumpe, care arată grozav, dar depășesc cu mult bugetul clientului. În orice caz, la P&M avem peste 3000 de produse în catalog, deci putem să-ți oferim alternative la piesele de mobilier dorite, care să nu schimbe cu nimic designul per total.

 

2

 

♦ 2. Frici legate de timp

Problema în acest caz este legată de proiectul de design cu durată lungă de timp, care poate dura câteodată de la 6 luni la 1 an, implicând diferiți furnizori și lipsă de comunicare. Pentru a grăbi procesul și a elimina această problemă, la P&M clienții vor avea o singură persoană de contact, care se va ocupa de tot.  Ne ocupăm de design, de planificare, pereți, tavan, pardoseală, mobilier, decorațiuni, lumini și orice altceva.

Echipa noastră se ocupă nu doar de procesul de design, ci și de alte elemente, precum măsurători, montare și alte aspecte adiționale, care în general pot cauza întârzieri. Colaborarea cu noi ar face uitate termenele limită depășite și stresul legat de timp.

3

 

 ♦3. Frici legate de alegerea designerului

Ultimul aspect, dar la fel de important, este o frică des întâlnită în rândul clienților, care se bazează pe posibila lipsă de experiență a designerului în proiectele HoReCa, care necesită o multitudine de elemente de luat în considerare, ce le diferențiază de oricare alt proiect de design.

Elementele specifice variază de la nevoile clientului la mobilierul ce trebuie să fie rezistent la uzură intensă și care introduce trenduri ce vor face ca locația să arate bine și în tendințele actuale.

Deoarece noi lucrăm doar în sectorul HoReCa, experiența noastră este dovada că putem aduce la viață orice proiect de design interior, indiferent de nevoile clientului și de buget. Și deoarece aproape orice produs poate fi personalizat, alegându-i culoarea și materialele dintr-o gamă largă de materiale profesionale potrivite pentru uzură intensă, garantăm că fiecare locație este unică.

4

Lasă un răspuns