În contextul creat de Covid 19, care sunt așteptări clienților când vine vorba de mersul la restaurant?

Diferite studii la nivel global relevă faptul că majoritatea oamenilor intenționează să iasă la terase, restaurante, cafenele etc.

60% din cei intervievați plănuiesc să iasă la restaurante când vor fi redeschise, pentru a contribui la revenirea industriei HoReCa.

În timpul pandemiei, diferite platforme au creat posibilitatea pentru clienți de a plăti în avans vouchere și produse, pentru ca localurile lor preferate să fie menținute pe linia de plutire.

Perioada aceasta a reprezentat și o perioadă de digitalizare pe plan HoReCa. S-a ținut strâns legătura cu clienții pe social-media, informându-i de măsurile luate sau de noutăți. Multe restaurante au început să funcționeze în sistem take away sau delivery, deși până acum nu aveau acest lucru în plan.
Terasele care s-au deschis au efectuat rezervări telefonice sau online, pentru a se evita cât mai mult interacțiunea fizică. S-a renunțat parțial la plățile cash și s-a plătit predonderent cu cardul.

Am centralizat cele mai relevante date într-un infografic. Și avem vești promițătoare pentru industria ospitalității.

infografic-viata-horeca-dupa-coronaInfografic despre situația industriei HoReCa post Covid 19 la nivel global

57% din cei ce mergeau la restaurante susțin că bugetul lor nu a fost afectat și că nu vor acorda o atenție sporită cheltuielilor pe acest sector. Un alt semn pozitiv pentru restaurante.

Potrivit studiului realizat de Hospitality Culture Institute, 78% dintre respondenții care intenționează să iasă în oraș au menționat faptul că locațiile unde vor merge trebuie să aibă o igienizare programată a spațiilor, iar 77% au menționat că preferă o distanță mai mare între mese față de până acum.

69% dintre aceștia ar prefera ca locația să dispună de un spațiu deschis, cum ar fi o terasă.

194-divanidagiardino-101364-b-3

64% dintre respondenţii care intenţionează să comande în perioada următoare de la delivery au menţionat că vor comanda mâncare gătită, cu livrare la domiciliu sau la birou cel puţin o dată pe săptămână.

Clienții nu caută numai prețuri mici, promoții, gratuități și meniul zilei, oamenii vor experiențe și lucruri bine făcute. Trebuie să fii în permanență conectat la evoluția societății, a tehnologiei.

Ce le poți tu oferi clienților pe lângă transparență și asigurarea distanțării sociale? Un restaurant cu un design original, terase cu aspect cât mai natural, intimitate și experiențe unice.

Trendurile de design HoReCa post-Covid 19 presupun că vom vedea mai multe bucătării deschise după ridicarea restricțiilor, pentru a fi cât mai transparenți. Tot mai mulți designeri s-au orientat pentru proiectele lor spre suprafețe construite din materiale anti-microbiene.

nomad-restaurant-bucatarie-deschisaNomad Restaurant, Australia

Aproape jumătate dintre participanţii la studiu spun că preferă restaurantul standard (47%), cu mese, pe locul doi fiind locaţiile de tip fast-food (45%), urmate de supermaketurile care au la vânzare mâncare caldă (35%).

 

Alte informații ce reies din studiile realizate:

45% din consumatori mănâncă mai puțin fast food decât înainte

38% din consumatori vor susține mai mult afacerile lor în viitor

32%  au de gând să gătească mai multe preparate acasă și după trecerea virusului

25% doresc să iasă în restaurante pentru a relua legatură cu prietenii

22% din consumatori doresc să încerce noi preparate

Lasă un răspuns