Ce trebuie să știi când deschizi un restaurant?

Vom atinge anumite puncte, care țin mai mult de formarea identității brandului, însă nu toată lumea le acordă mare importanță.

Sfatul nostru este să acorzi atenție detaliilor pentru a ajunge la reușită. Aceste detalii trebuie privite și ca instrumente de marketing.

După amenajarea spațiului, asta însemnând alegerea mobilierului și designului, se formează o identitate. În primă fază, decide-te asupra unui mobilier și echipament de calitate, deoarece doar atunci pretențiile tale financiare pot fi pe măsură.

Meniu:

Ți-ai pus vreodată întrebarea: Cât de mult poate să ajute un meniu?

Răspunsul este: foarte mult. De câte ori s-a întâmplat să îți fie poftă de un anumit tip de mâncare datorită faptului că ai văzut o poză în care aceasta arăta foarte apetisant?

Meniul trebuie să fie în concordanță cu designul interiorului și trebuie privit ca un instrument de promovare. Trebuie actualizat, pentru a fi în trend, gândit până la cele mai mici detalii: dimensiune, fonturi, grosime, limbaj și în special poze.

CHILLERS_BaconCheeseFries

Uniformă:

Reușita unui restaurant ține și de alegerea unei uniforme a angajaților tăi. În funcție de specific și design, acestea pot varia. Dacă restaurant este de lux sau exclusivist, poți opta pentru o uniformă care include cravată sau papion. Pe de altă parte poți alege tricouri în culori reprezentative, șorțuri simple sau cămăși.

f84fa04bf797f0bd5681b00cea6e9125

Tacâmuri și veselă:

Recomandăm și alegerea unor tacâmuri și veselă de calitate, deoarece persoanele care pășesc în restaurantul tău, își fac o impresie asupra tuturor lucrurilor regăsite, ca mai apoi să împărtășească și cu alții. Și știi doar că, o vorbă rea circulă de două ori mai repede decât una bună.

c700x420

Muzică:

Un alt element foarte important este alegerea muzicii. Ce fel de muzică preferă clienții tăi? Sunt influențați aceștia de muzica aleasă?

Studenți ai Universității Strathclyde din Glasgow, au făcut un studiu referitor la efectele muzicii într-un restaurant asupra clienților.

Consumația consumatorilor crește atunci când muzica este mai lentă și la un volum mai redus. De asemenea, tot în aceleași condiții aceștia își petrec mai mult timp în restaurant. Idealul este să le oferi clienților tăi o experiență plăcută, pozitivă pentru că atunci ei se vor întoarce.

De foarte multe ori contează și tipul de muzică ales, iar studii arată că atunci când clienții ascultă muzică jazz în restaurant sunt determinați să plătească mai mulți bani pe mâncare și băutură.

LMVSign480

ocha_1366x400_dining_charleston_grill04

Mirosul:

Un alt instrument de marketing este simțul olfactiv. Deseori, prin miros se trezesc emoții, stări iar într-un restaurant prezența unui miros plăcut poate contribui la decizia de cumpărare. Imaginea brandului este influențată într-un mod pozitiv chiar și de un miros asociat.

Există anumite mirosuri care pot crește apetitul, în consecință mai multe vânzări, mai multe câștiguri.

De exemplu, cei de la Starbucks au miros de cafea proaspăt preparată, iar consumatorii se simt atrași în mod conștient. Un studiu realizat de cei de la Nike arată că le-au crescut vânzările în magazine cu 80% după ce au preluat această metodă de promovare.Scent marketing to boost sales )

fragrancedangers

Fiecare detaliu trebuie analizat din toate punctele de vedere, deoarece poate să aducă succesul restaurantului tău. După realizarea tuturor celor de mai sus este momentul să și promovezi restaurantul pe toate rețelele de socializare și să organizezi evenimente.

Pentru orice întrebări sau detalii legate de afacerea ta Horeca, ne poti lăsa un mesaj.

Lasă un răspuns